m323


Selvaag Sømløst

Enklere hverdag, og byen levert på døren

---

Sømløst er Selvaags digitale tjenesteplattform som binder sammen gårdeier, leietakere og leverandører på en ny måte. Målet er å forenkle hverdagen til hver enkelt medarbeider hos våre leietakere. Vi setter enkeltpersonen i fokus. Samtidig skal dette være en tjenesteplattform som skal skape nye muligheter for aktører som vil være leverandører til våre eiendommer.


Tjenestene kan omfatte catering og avtaler med både lokale restauranter og restauranter i Selvaags bygulv, på Løren og Tjuvholmen.  Kantineløsningen vil være digital der bestillinger gjøres enkelt via app. Det samme gjelder tilgang til garderober og booking av møterom og auditorium. Selvaag Sømløst sikrer økonomisk og automatisk oversikt over bruk av tjenester i bedriften. Sømløst fungerer også som eget kundesenter hvor bedriftene kan melde inn behov, f. eks. for vaktmestertjenester. Ulike servicetjenester kan etterhvert knyttes til tjenesten som f. eks. renseri, frisør, matvarer, PT, yoga, osv.

Målet er effektivitet, trivsel og produktivitet.


Service og timebestilling, fordeler

Driftstjenster

Digital nøkkel

Kundeforvaltning

Booking av møterom og event

Digital kantine og catering

Leveranse og logistikk

Forvaltning og driftspersonell

Automatisk fakturering